ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Маньківської селищної ради»; 20101 Черкаська обл., смт. Маньківка, вул. Шевченка, 9.
код за ЄДРПОУ – 04411007.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (Електрична енергія)
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-30-002328-c
Предмет закупівлі: ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія), - товар, у вигляді активної електричної енергії.
з/п |
Найменування Товару |
Категорія площадки вимірювання Споживача |
Клас напруги |
Одиниці виміру |
Кількість |
1 |
Електрична енергія |
Група «Б» |
2 |
кВт/год |
243534 |
Очікувана вартість - 608 835,00 грн. ( Шістсот вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 00 коп.)
Ціна (тариф) за одиницю Товару (1 кВт/год електричної енергії) ґрунтується на всіх фактичних складових ціни електроенергії та включає в себе: закупівельну ціну на відповідному ринку; тариф, встановлений Регулятором для оператора системи передачі за передачу електричної енергії; платіж за здійснення операцій купівлі-продажу на відповідному ринку відповідно до його правил, у тому числі затверджений Регулятором; ставку внеску на регулювання, згідно з рішенням Регулятора; ставку податку на підакцизний товар; націнку Постачальника за послуги з постачання електричної енергії; витрати на сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших платежів, усі інші витрати, необхідні для належної поставки Товару.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про тариф на послугу з передачі електричної енергії оператора системи передачі — НЕК «Укренерго», затверджений Регулятором на відповідний розрахунковий період відповідно Закону України «Про ринок електричної енергії», про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель.
Період постачання: протягом 2021 року до 31 грудня 2021 року.
Місце постачання: до межі балансової належності електроустановок замовника.
Учасник зобов’язується забезпечити постачання електричної енергії відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі - ПРРЕЕ). У ціні тендерної пропозиції повинна бути врахована вартість усіх супутніх витрат (включаючи вартість послуг з передачі електричної енергії оператору системи передачі ДП НЕК «Укренерго» (далі – ОСП), відповідно до укладеного між Постачальником та ОСП Договором відповідно до постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668.
Надання супутніх послуг здійснюється учасником – переможцем процедури закупівлі, з яким укладено договір про закупівлю, або третьою особою відповідно до законодавства за рахунок переможця процедури закупівлі.
Учасники не зобов’язані але мають право формувати свої ціни на товар щодо закупівлі електричної енергії як товару разом із додатковими (супутніми або ж допоміжними) послугами, що передбачено пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону, а саме: «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів».
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, у тому числі операторами системи розподілу (далі – ОСР), регулюються Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ), та які набрали чинності 11 червня 2018 року.
Закупівля електричної енергії як товару повинна відповідати листам інформативного характеру МЕРТУ № 3304-06/40489-07«Щодо закупівель електричної енергії та послуг з постачання електричної енергії» від 09.11.2017 року та № 3304-04/39642-06 «Щодо закупівель електричної енергії та послуг з постачання електричної енергії» від 10.09.2018 року.
Споживач має право:
1) купувати електричну енергію для власного споживання за двосторонніми договорами та на організованих сегментах ринку, за умови укладення ним договору про врегулювання небалансів та договору про надання послуг з передачі електричної енергії з оператором системи передачі, а у разі приєднання до системи розподілу - договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з оператором системи розподілу; або купувати електричну енергію на роздрібному ринку у електропостачальників або у виробників, що здійснюють виробництво електричної енергії на об’єктах розподіленої генерації, за правилами роздрібного ринку;
2) змінювати електропостачальника на умовах, визначених цим Законом та правилами роздрібного ринку;
3) отримувати електричну енергію належної якості згідно з умовами договору та стандартами якості електричної енергії;
4) на компенсацію, що застосовується у разі недотримання показників якості послуг електропостачання;
5) на відшкодування збитків, завданих внаслідок невиконання його контрагентами умов договорів, укладених на ринку електричної енергії;
6) на недискримінаційний доступ до системи передачі, систем розподілу на підставі договорів з оператором системи передачі, оператором системи розподілу відповідно до вимог кодексу системи передачі, кодексу систем розподілу;
7) на доступ до інформації щодо діяльності на ринку електричної енергії у порядку та обсягах, визначених правилами ринку та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють функціонування ринку електричної енергії;
8) подавати відповідному електропостачальнику, оператору системи розподілу звернення, скарги та претензії, зокрема щодо якості електропостачання, щодо надання послуг з постачання електричної енергії та отримувати в установленому законодавством порядку вмотивовані відповіді або повідомлення про заходи щодо усунення електропостачальником причин скарги;
9) подавати Регулятору скарги відповідно до порядку розгляду скарг та вирішення спорів;
10) отримувати від відповідного електропостачальника інформацію, передбачену законодавством та умовами договору постачання електричної енергії споживачу;
11) отримувати від відповідного електропостачальника повідомлення про його наміри внести зміни до будь-яких умов договору постачання електричної енергії споживачу не пізніше ніж за 20 днів до внесення та у разі незгоди із запропонованими змінами розірвати договір з електропостачальником у визначеному договором порядку;
12) інші права відповідно до законодавства та укладених договорів.
Охорона навколишнього природного середовища
Підприємства електроенергетики повинні дотримуватися вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, здійснювати технічні та організаційні заходи, спрямовані на зменшення шкідливого впливу об’єктів електроенергетики на навколишнє природне середовище, а також несуть відповідальність за порушення вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища.
У разі порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища рішення про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) чи припинення діяльності електричних станцій, об’єктів системи передачі приймається Кабінетом Міністрів України.
Рішення про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) чи припинення діяльності інших об’єктів електроенергетики приймають відповідні місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у межах їхніх повноважень, передбачених законом.
Для забезпечення безпеки населення, що мешкає в районі розташування об’єктів електроенергетики, встановлюються санітарно-захисні зони, розміри та порядок використання яких визначаються в нормативно-правових актах і проектах цих об’єктів, затверджених у встановленому порядку.
Усі види господарської діяльності в санітарно-захисних зонах, дозволені режимом їх використання, можуть провадитися виключно за погодженням з власником об’єкта електроенергетики або уповноваженим ним органом відповідно до Закону України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об’єктів".
Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.