Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У МАНЬКІВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ЗА 2021 РІК

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Маньківської селищної ради упродовж 2021 року проводилась робота з поліпшення стану розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, вирішення порушених у зверненні питань, удосконалення форм роботи із зверненнями громадян. Вживалися заходи  щодо розгляду звернень громадян з виїздом на місце та за участю заявників при розгляді, з наданням можливості ознайомлення їх з матеріалами для недопущення випадків безпідставної відмови, проявів халатності та формалізму у задоволенні законних вимог громадян.

У виконавчому комітеті Маньківської селищної ради налагоджена системна робота зі зверненнями громадян, створені належні умови для реалізації  права громадян на письмові та усні звернення.

За 2021 рік до Маньківської об’єднаної територіальної громади надійшло 586 звернень, з них:

- поштою -163

-  особистий прийом - 423

Основні питання, що порушувалися громадянами:

120 - відносяться до аграрної політики і земельних відносин;

8 - транспорт і зв'язок;

1 – фінансової, податкової, митної політики;

106 - соціальний захист населення;

2 – праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки;

23 - охорона здоров'я;

85 - комунальне господарство;

5 – житлової політики;

11- екологія та природні ресурси;

23 - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації;

12 – сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей;

8 - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

1 – діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин;

6 – діяльності місцевих органів влади;

8 - діяльності органів місцевого самоврядування;

167 - інші.

Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли упродовж 2021 року, індивідуальних – 538, колективних – 48, які підписали 1110 осіб. Правом на звернення в 2021 році скористалися 1696 осіб (враховуючи 48 колективних звернень).

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, були: пенсіонери – 237, робітники – 42 , селяни – 12, працівники бюджетної сфери – 38, державні службовці – 2, безробітні – 73, підприємці – 20, особи з інвалідністю - 42, учасники війни - 10, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 9, учасники АТО – 17, члени сім’ї загиблого - 1, переселенці або внутрішньо переміщені особи - 4.

Найпоширенішими питаннями в зверненнях громадян були питання: соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, ремонту доріг комунальної власності, обмеження руху великогабаритного транспорту, виділення матеріальної допомоги на лікування, працевлаштування, реконструкція мереж водопостачання, діяльністі органів місцевого самоврядування та інші.

13 заяв  повторних, їх аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень є незадоволення заявників наданими роз’ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем, в тому числі і тих питань, розгляд яких припинено згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»,  а також питань,  що не відносяться до компетенції  селищної ради.

До органів влади вищого рівня надійшло 66 звернень громадян, з них до урядової «гарячої лінії» 36, до Черкаської обласної державної адміністрації 30. Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися аграрної політики та земельних відносин,   вирішення житлово-комунальних питань, культури та культурної спадщини, виділення матеріальної допомоги,  та ін.

 Усі пропозиції, заяви, скарги громадян, що надходили поштою, засобами електронного зв’язку та в інший спосіб, розглядалися згідно з чинним законодавством. Вирішено позитивно – 286 звернень, надані кваліфіковані роз’яснення – 278 звернень. Відмовлено в задоволенні – 8 Залишилися на контролі – 14 звернень.

Усі питання, які порушувалися у зверненнях громадян, що надходили до Маньківської селищної ради, уважно розглядалися керівництвом селищної ради та вживалися  заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» складені графіки особистих прийомів громадян посадовими особами Маньківської селищної ради та її виконавчих органів, які затверджені розпорядженням селищного голови від  11.01.2021  № 3- ОД.

 Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконавчого комітету селищної ради та прийнято відповідне рішення від 30 вересня 2021 № 134-21 «Про стан виконавської дисципліни у  виконавчому комітеті Маньківської селищної ради у 2021 році», а також на засіданні 15-ї сесії VІІІ скликання, прийнято рішення від 25.11.2021 року № 15-31/VІІІ «Звіт селищного голови про діяльність виконавчих органів Маньківської селищної ради за 2020-2021 роки».

У приміщенні селищної ради на інформаційних стендах розміщені графіки особистого прийому громадян посадовими особами Маньківської селищної ради та її виконавчих органів, Черкаської обласної державної адміністрації, Черкаської обласної ради, Уманської районної державної адміністрації та Уманської районної ради.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться  постійно на особистому контролі.

Усі звернення громадян розглянуті належним чином у встановлені законодавством терміни.

  Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва селищної ради і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг жителям Маньківської громади.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень