A A A K K K
для людей із порушенням зору
Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У МАНЬКІВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ЗА 2022 РІК

Звернення громадян – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності. Саме звернення відображають очікування людей на забезпечення стабільної роботи органів влади, встановлення належного правопорядку, можливості вирішення місцевих проблем.

Маньківська селищна рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Робота посадовців Маньківської селищної ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення.

Упродовж 2022 року до селищної ради надійшло 574 звернення громадян, у тому числі 92 поштою та 482 усних.

Із усіх звернень за 2022 рік було 6 повторних, 16 колективних. Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питань ремонту вулиць населених пунктів, щодо заборони відновлення експлуатації нафтобази, щодо закриття (ліквідації чи реорганізації) Попівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, щодо здійснення підвезення учнів до ЗОШ, про призупинення підняття тарифів на центральне водопостачання та водовідведення. За цими зверненнями заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з чинним законодавством.

До органів влади вищого рівня надійшло 59 звернень громадян, з них до урядової «гарячої лінії» 47, до Черкаської обласної державної адміністрації 11, Черкаської обласної ради 1.  Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися аграрної політики та земельних відносин,   вирішення житлово-комунальних питань, культури та культурної спадщини, виділення матеріальної допомоги,  та ін.

Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни Маньківської СТГ мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу провідним спеціалістом – секретарем керівника, відповідальної за звернення громадян за контактним  телефоном 6-25-00. За звітний період звернулось 85 громадян.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до селищної ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх звернень вирішено позитивно 301дано роз’яснено згідно з чинним законодавством на 247 звернень, відмовлено 9, залишилося на контролі – 17 звернень.

Звертається особлива увага на звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Такі звернення розглядаються у першочерговому порядку. За звітний період розглянуто звернень від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 11, ветеранів війни і праці – 9, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 26, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 29, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 6, внутрішньо переміщених осіб - 76. Найчастіше заявниками порушувались питання соціального захисту,  ремонту доріг територіальної громади, вирішення земельних спорів, допомоги у вирізці аварійних дерев, надання роз’яснень із земельних питань, надання матеріальної та гуманітарної допомоги у вигляді продуктів харчування та засобів гігієни, відновлення руху рейсових автобусів по селах громади, щодо підвищення тарифів на водопостачання та водовідведення, охорони здоров’я, житлової політики та інші.

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом громадян пільгових категорій, зокрема учасників війни та бойових дій, учасників антитерористичної операції на сході, членів багатодітних сімей та одиноких матерів, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи та внутрішньо переміщених осіб.

 Слід зазначити, що працівники селищної ради відповідально ставляться до виконання доручень при розгляді питань, які порушуються громадянами.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян постійно розміщується на офіційному веб – сайті Маньківської селищної ради у рубриці «Звернення громадян». В зазначеному розділі розміщені зразок оформлення заяви-звернення, інформаційно - аналітичні довідки про підсумки  роботи зі зверненнями громадян у  селищній раді, нормативно - правові акти, якими керується у своїй роботі селищна рада, розміщено графік прийому громадян керівництвом Маньківської селищної ради.

У приміщенні селищної ради на інформаційних стендах розміщені графіки особистого прийому громадян посадовими особами Маньківської селищної ради та її виконавчих органів, Черкаської обласної державної адміністрації, Черкаської обласної ради, Уманської районної державної адміністрації та Уманської районної ради, відповідні графіки прийомів було доведено до відома населення  через дошки оголошень у старостинських округах Маньківської селищної ради.

Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконавчого комітету селищної ради від 24.02.2022 № 21-22 «Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Маньківської селищної ради за 2021 рік» та від 18 жовтня 2022 № 133-22 «Про стан виконавської дисципліни у  виконавчому комітеті Маньківської селищної ради у 2022 році». Керівникам структурних підрозділів наголошено про обов’язкове дотримання норм чинного законодавства щодо організації розгляду звернень громадян.

 Керівництво Маньківської селищної ради, старости старостинських округів та працівники і надалі будуть створювати всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення та дотримуватись виконання Указів Президента та Закону України «Про звернення громадян».

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень