A A A K K K
для людей із порушенням зору
Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У МАНЬКІВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ЗА 2023 РІК

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», вжито низку організаційних заходів для удосконалення роботи із зверненнями громадян в Маньківській  селищній раді.

Облік заяв, скарг та пропозицій громадян здійснювався відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Упродовж 2023 року зареєстровано та опрацьовано 448 звернень громадян, у тому числі 82 поштою та 366 усних. Правом на звернення в 2023 році скористалися 1012 осіб (враховуючи 22 колективних звернення, в яких було 564 підписи).

Із усіх звернень за 2023 рік було 7 повторних, 22 колективних. Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питань щодо перегляду рішення реорганізації начального закладу освіти Кривецької філії Маньківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, про відновлення роботи Маньківського закладу дошкільної освіти «Росинка», про сприяння у розчистці та зрізі дерев та кущів, про проведення капітального ремонту східців під’їзду багатоквартирного будинку в смт Маньківка,        вул. Леонтовича, 18, про порушення, на думку авторів чинного законодавства щодо забруднення атмосферного повітря та поводження з відходами ТОВ «Кищенці» та фермерського господарства СФГ «Насіння»,  недопущення підняття тарифів на водопостачання та водовідведення, відновлення автобусного сполучення рейсу Маньківка – Кривець, щодо не встановлення обладнання ТОВ «Лайфселл» в межах населеного пункту с. Роги, про проведення ремонту доріг громади. Всі звернення були уважно розглянуті в установлені терміни,  згідно з чинним законодавством.

До органів влади вищого рівня надійшло 45 звернень громадян, з них до урядової «гарячої лінії» 28, до Черкаської обласної державної адміністрації 17.  Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися соціального захисту, виділення матеріальної допомоги,  призначення соціальної допомоги для осіб з інвалідністю, забезпечення гуманітарною допомогою внутрішньо переміщених осіб,  культури та культурної спадщини, щодо демонтажу погруддя Бугаєва Б.П. в                   смт Маньківка, звільнення з лав ЗСУ, ремонту доріг територіальної громади, про порушення, на думку авторів чинного законодавства щодо забруднення атмосферного повітря та поводження з відходами ТОВ «Кищенці».

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до селищної ради, розглядалися в передбачені законом терміни. За результатами розгляду вирішено позитивно 204,  дано роз’яснено згідно з чинним законодавством на 231 звернення, відмовлено в задоволенні із роз’ясненням 4, залишилося на контролі – 9 звернень.

Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни Маньківської СТГ мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу провідним спеціалістом – секретарем керівника, відповідальної за звернення громадян за контактним  телефоном 6-25-00. За звітний період звернулось 57 громадян.

Як і в попередні роки, аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб.

Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу селищного голови  надійшло:

від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 14, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 29, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 25, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 5, внутрішньо переміщених осіб - 31.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення,  ремонту доріг територіальної громади, питання аграрної політики і земельних відносин, надання матеріальної та гуманітарної допомоги у вигляді продуктів харчування та засобів гігієни, відновлення руху рейсових автобусів по селах громади, комунального господарства, щодо недопущення підняття  тарифів на водопостачання і водовідведення та інші.

Усі звернення, що надійшли до виконавчого комітету Маньківської селищної ради в 2023 році, розглядалися вчасно, неупереджено, об’єктивно, всебічно та детально із залученням відповідних профільних спеціалістів, при необхідності – комісійно з виїздом на місце та за участю самих заявників. За потреби громадянам надавався чіткий алгоритм подальших дій для реалізації окреслених у зверненнях питань.

  Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у повторних зверненнях. Це дає змогу виявляти причини, що породжують вищевказані звернення та вжиття заходів щодо розв'язання найбільш актуальних проблем, з якими звертаються мешканці громади. За звітний період надійшло 7 повторних звернень.  Необхідно зауважити, що такі звернення надходили від громадян, яким попередньо були надані вичерпні обґрунтовані  відповіді, але вони не згодні з ними і продовжують звертатись повторно.

Слід зазначити, що працівники селищної ради відповідально ставляться до виконання доручень при розгляді питань, які порушуються громадянами.

Для поліпшення інформованості населення, інформація про роботу зі зверненнями громадян постійно розміщується на офіційному веб – сайті Маньківської селищної ради у рубриці «Звернення громадян». В зазначеному розділі розміщені зразок оформлення заяви-звернення, інформаційно - аналітичні довідки про підсумки  роботи зі зверненнями громадян у  селищній раді, нормативно - правові акти, якими керується у своїй роботі селищна рада, розміщено графік прийому громадян керівництвом Маньківської селищної ради.

Крім того, відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть заповнити електронну форму  звернення.

У приміщенні селищної ради на інформаційних стендах розміщені графіки особистого прийому громадян посадовими особами Маньківської селищної ради та її виконавчих органів, Черкаської обласної державної адміністрації, Черкаської обласної ради, Уманської районної державної адміністрації та Уманської районної ради, відповідні графіки прийомів було доведено до відома населення  через дошки оголошень у старостинських округах Маньківської селищної ради.

Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконавчого комітету селищної ради 23 лютого 2023 року «Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Маньківської селищної ради за 2022 рік» та прийнято відповідне рішення від 23 лютого 2023 № 11-23,  також  12 жовтня 2023 року «Про звіт про роботу начальника відділу документообігу та організаційно-господарської роботи та про стан виконавської дисципліни у  виконавчому комітеті Маньківської селищної ради у 2023 році», прийнято рішення від 12 жовтня 2023 № 127-23.

Керівникам постійно наголошується на необхідність посилення вимогливості, відповідальності та контролю за станом справ з розгляду заяв і скарг громадян, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо вирішення на місцевому рівні тих питань, з якими громадяни звертаються до органів влади вищого рівня, надання повних вичерпних відповідей з посиланням на чинне законодавство, вжиття заходів щодо усунення причин, які породжують повторні та колективні звернення громадян, а також недопущення випадків порушення термінів розгляду звернень, встановлених законодавством.

Керівництво Маньківської селищної ради, старости старостинських округів та працівники і надалі будуть створювати всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення та дотримуватись виконання Указів Президента та Закону України «Про звернення громадян».

    Робота зі зверненнями громадян буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

В цей нелегкий для нашої країни час, бажаємо всім Перемоги і миру.

Слава Україні! Героям Слава! Україна понад усе!

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень