A A A K K K
для людей із порушенням зору
Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2023 року в Маньківській селищній раді

  На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом  Маньківської  селищної ради упродовж І-го півріччя 2023 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Робота зі зверненнями громадян у  Маньківській селищній раді проводиться у порядку, визначеному Конституцію України, Законом України «Про звернення громадян», нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян.

        Під час роботи із зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень».    

      Упродовж І-го півріччя 2023 року зареєстровано та розглянуто 248 звернень громадян,  письмових – 53,  на особистому прийомі побувало - 195 громадян. 

       Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до селищної ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх 248 звернень вирішено позитивно 114, задоволено частково 3, відмовлено 3, дано роз’яснено згідно з чинним законодавством на 118 звернень, залишилося на контролі – 10 звернень.

Усі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, всім заявникам надані вичерпні відповіді. Якщо характеризувати  соціальний аспект звернень за категоріями авторів, це пенсіонери, інваліди, безробітні, внутрішньо переміщені особи, учасники бойових дій та інші верстви населення.

Звертається особлива увага на звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Такі звернення розглядаються у першочерговому порядку. За звітний період розглянуто звернень від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 6, осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 13, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 10, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1, внутрішньо переміщених осіб - 22. Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами Маньківської громади порушувалися питання різної тематики, але домінуючими є питання: соціального захисту,  ремонту дорожнього покриття, вирішення земельних питань, надання матеріальної та гуманітарної допомоги у вигляді продуктів харчування та засобів гігієни, забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб та інші.

Упродовж звітного періоду прийом громадян  посадовими особами селищної ради здійснювався відповідно до  графіку,  затвердженого селищним головою, який розміщено на сайті селищної ради а також на інформаційних стендах. Так, на особистих прийомах керівництвом  Маньківської селищної ради прийнято 195  громадян. 

    Найактуальніші питання з яких зверталися жителі громади стосувались аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту, житлової політики, ремонту доріг комунальної власності, виділення матеріальної допомоги на лікування, працевлаштування, та інші, на що  надавались мотивовані роз’яснення.

У приміщенні селищної ради на інформаційних стендах розміщені графіки особистого прийому громадян посадовими особами Маньківської селищної ради та її виконавчих органів, Черкаської обласної державної адміністрації, Черкаської обласної ради, Уманської районної державної адміністрації та Уманської районної

ради, відповідні графіки прийомів було доведено до відома населення  через дошки оголошень у старостинських округах Маньківської селищної ради.

До органів влади вищого рівня надійшло 28 звернень громадян, з них до урядової «гарячої лінії» 14, до Черкаської обласної державної адміністрації 14.  Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися соціального захисту, забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб,  діяльності органів місцевого самоврядування, питання освіти та інші.

23 лютого 2023 року на засіданні виконавчого комітету селищної ради заслухано питання «Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Маньківської селищної ради за 2022 рік» та прийнято відповідне рішення від 23 лютого 2023 № 11-23.  Керівникам структурних підрозділів селищної ради та старостам старостинських округів наголошено про обов’язкове дотримання норм чинного законодавства щодо організації розгляду звернень громадян.

          Працівниками виконавчого комітету селищної ради постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації громадянам, які звертаються до селищної ради. Організація  роботи із звернення громадян перебуває на постійному контролі у голови  громади та вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян постійно розміщується на офіційному веб – сайті Маньківської селищної ради у рубриці «Звернення громадян». В зазначеному розділі розміщені зразок оформлення заяви-звернення, інформаційно - аналітичні довідки про підсумки  роботи зі зверненнями громадян у селищній раді, нормативно - правові акти, якими керується у своїй роботі селищна рада, розміщено графік прийому громадян керівництвом Маньківської селищної ради.

Виконавчим комітетом селищної ради та старостами старостинських округів і надалі буде проводитися системна та послідовна робота щодо забезпечення належного контролю за виконанням законодавства про звернення громадян.

Звернення громадян є важливим засобом забезпечення, захисту та утвердження всіх прав людини і громадянина, закріплених Конституцією України. Тому,   селищна  рада  докладає   всіх зусиль, щоб  виконувати   цей  напрям  робіт більш якісно, вживає найбільш дієві  заходи щодо зменшення кількості звернень громадян до вищих державних органів влади, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних вимог та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду їх звернень.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень