A A A K K K
для людей із порушенням зору
Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ Детальний план території з метою розробки Маньківського родовища цегельної сировини площею 7.6 га для видобування суглинків відкритим способом в адмінмежах Маньківської СР

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

проектуДЕТАЛЬНИЙ ПЛАН ТЕРИТОРІЇ

 

Детальний план території з метою розробки Маньківського родовища цегельної сировини площею 7.6 га для видобування суглинків відкритим способом в адмінмежахМаньківської селищної ради Уманського району за межами смт Маньківка Черкаської області

 

Замовник:  Маньківська селищна рада: 20100, Черкаська обл., Уманський р-н, смт Маньківка, вул. Шевченка, буд. 9, код ЄДРПОУ 25659958

Виконавець: ТОВ «Екологічний центр поводження з небезпечними відходами та промислової технології»: 18002, м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 102/1, код ЄДРПОУ 37715319.

 

Вид та основні цілі документу державного планування та його зв’язок з іншими документами державного планування

Детальний план території розробляється на підставі  Розпорядження Уманської районної державної адміністрації від 11.02.2021 р. № 45 про надання дозволу на розроблення детального плану території з метою розробки Маньківського родовища цегельної сировини площею 7.6 га для видобування суглинків відкритим способом в адмінмежах Маньківської селищної ради Уманського району за межами смт Маньківка.

Детальним планом території передбачається використовувати дану територію як кар'єр по видобутку суглинків, розташовану в адмінмежах смт. Маньківської селищної ради Уманського району за межами смт. Маньківка Черкаської області. Земельні ділянки, що розглядаються ДПТ з кадастровими номерами: 7123155100:03:002:0526 та 7123155100:03:002:0527, планується використовувати 11.01 для розміщення та експлуатації основних підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Решта земельних ділянок які розглядаються детальним планом території залишаються без зміни їхнього функціонального використання. На земельній ділянці детальним планом території передбачається розміщення мобільної будівлі охоронника, пожежного щиту з інвентарем та біотуалету.

Земельні ділянки, що розглядаються детальним планом, мають загальну площу 7,6485 га і відносяться за цільовим призначенням до земель 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Детальним планом території передбачено зміну цільового призначення земельної ділянки на землі 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами

 

Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності  або  об’єктів,  щодо  яких  законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення  місцезнаходження, розміру, потужності  або розміщення ресурсів)

Умови для реалізації видів діяльності та об’єктів, які матимуть значний вплив на довкілля, визначаються генеральним планом відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Відповідно до ст.3  Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», діяльність щодо діяльності кар'єру по видобутку суглинків належить до другоїкатегорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля

 

Ймовірні наслідки

a) Для довкілля , у тому числі для здоров’я населення.

 До сфери охоплення СЕО (далі Стратегія) проекту детального плану території,  відноситься оцінка наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, від реалізації проектних рішень.

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки впливу від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детальногоплану території, на здоров’я населення.

 б) Для територій з природоохоронним статусом. Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки впливу від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детальногоплану території, на території з природоохоронним статусом.

в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – відсутні.

 

Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути,

у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

Розгляд виправданих альтернатив проектних рішень відбувається в процесі розробки документу державного планування.

Альтернатива 1 - Затвердження детального плану території.

Альтернатива 2 - Відмова від затвердження детального плану території.

Альтернатива 3 -  Альтернативи іншого характеру

 

Дослідження,  які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

В  ході  СЕО будуть проведені дослідження проектних рішень детального  плану, щодо  оцінки  факторів  ризику  і  потенційного  впливу  на стан довкілля  та здоров’я населення  з врахуванням інтересів ефективного  та стабільного соціально – економічного розвитку району та підвищення якості  життя  населення.

Під  час  підготовки  звіту  стратегічної  екологічної  оцінки буде  визначено  доцільність  і прийнятність  планованої  діяльності  і проведене обґрунтування  економічних,  технічних, організаційних, санітарних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища.

 

Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

  У ході виконання стратегічної екологічної оцінки для запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків реалізації проектних рішень документу державного планування передбачається провести аналіз містобудівних регламентів стосовно обмеження використання земельних ділянок у зонах з особливими умовами використання територій, які встановлюються на підставі схеми планувальних обмежень, що розповсюджуються на територію села, схеми інженерної підготовки та історико-архітектурного опорного плану, зон охорони пам’яток культурної спадщини.

 

Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 п. 2, 3 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

 

Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції

            Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту «Детальний план території з метою розробки Маньківського родовища цегельної сировини площею 7.6 га для видобування суглинків відкритим способом в адмінмежах Маньківської селищної ради Уманського району за межами смт Маньківка Черкаської області» подаються до:

 Маньківської селищної ради: 20100, Черкаська обл., Уманський р-н, смт Маньківка,                                вул. Шевченка, буд. 9, email:mankivka_selrada@ukr.nett, тел. 04748-61874

 

Строки подання

Відповідно до п.5 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» - строк громадського обговорення  Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки становить не менше 15 днів з дня її оприлюднення, а саме до  15.05.2022 включно. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень