A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

Соціальний захист населення

Відділ з питань соціального захисту виконавчого комітету Маньківської селищної ради розташований за адресою: смт Маньківка, вул. Соборнабуд.3,  

ел. адреса: vidsoc20101@ukr.net

 

 

Відділ, відповідно до визначених  повноважень, виконує такі завдання:

 

  1. Організовує виконання Конституції i законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства України, рішень   селищної ради та її виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, що відносяться до повноважень відділу та здійснює контроль за їх реалізацією;

  2. Забезпечує реалізацію заходів, передбачених державними і місцевими програмами; 

  3. Аналізує стан i тенденції соціального розвитку територіальної громади;

  4. Бере участь у підготовці заходів щодо соціального розвитку територіальної громади;

  5. Розробляє проекти рішень селищного голови з питань соціального захисту населення та з питань надання (не надання) соціальних та реабілітаційних послуг жителям територіальної громади;;

  6. Забезпечує виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;

  7. Забезпечує консультування жителів громади з питань застосування законодавства щодо  соціальної допомоги, житлових субсидій, надання пільг, компенсацій за догляд (надання соціальних послуг), грошових виплат волонтерам, санаторно-курортного лікування, захисту прав дитини, опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена, надання соціальних та реабілітаційних послуг, встановлення статусу особи, з інших питань, пов’язаних із соціальною підтримку населення;

  8. Визначає потребу громади в соціальних послугах;

  9. Приймає рішення про організацію надання соціальних послуг, у тому числі шляхом соціального замовлення;

  10. Вживає заходів щодо виявлення сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

  11. Організовує надання соціальних, реабілітаційних послуг відповідно до потреб громади;

  12. Призначає та виплачує одноразові допомоги та компенсації, що фінансуються за рахунок коштів  територіальної громади;

  13. Забезпечує захист прав і законних інтересів повнолітніх осіб, які потребують встановлення опіки або піклування, недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена;

  14.   Встановлює статус багатодітних сімей забезпечує ведення обліку багатодітних сімей та готує документи на присвоєння звання «Мати-героїня»;

  15. Сприяє у вирішенні питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб;

  16. Бере участь у створенні безперешкодного доступу до об’єктів надання послуг для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних категорій населення;

  17. Моніторинг, контроль, оцінювання якості надання соціальних послуг;

  18. Проводить роботу по прийому громадян з питань призначення всіх видів державної допомоги та соціальних виплат відповідно до діючих нормативно-правових актів та затверджених  рішенням селищної ради інформаційних та технологічних карток, а саме:  допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами;  допомоги при народженні дитини;  допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;  допомоги на дітей одиноким матерям;  допомоги при усиновленні дитини;  соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам (дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім’ї);  державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю і надбавки на догляд за ними;    тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги на непрофесійній основі;    державної соціальної допомоги на догляд одиноким малозабезпеченим особам та малозабезпеченим особам з інвалідністю 1 групи;  щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;  субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;  інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

  19. Здійснює прийом документів від старост, уповноважених осіб з прийому документів, визначених виконавчим комітетом селищної ради, жителів селища Маньківки для призначення всіх видів державної допомоги, соціальних виплат, пільг, компенсацій, для забезпечення санаторно курортними путівками, одноразовою матеріальною допомогою, яка фінансується за рахунок коштів  територіальної громади та проводить їх реєстрацію у встановленому порядку;

  20. Формує особові справи отримувачів державної допомоги та соціальних виплат, а також пакет документів на розгляд комісії з питань, пов’язаних з наданням населенню соціальної допомоги та житлових субсидій;

  21. Здійснює перевірку щодо повноти поданих заявниками документів, правильності їх оформлення;

  22. Визначає необхідність проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї фахівцями Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Маньківської селищної ради»;

  23. Формує реєстри згідно яких передає особові справи отримувачів державних соціальних допомог, пільг, субсидій та компенсацій до управління праці та соціального захисту населення Уманської районної державної адміністрації для їх опрацювання;

  24. Видає повідомлення про призначення усіх видів соціальної допомоги (або відмову в її призначенні);

  25. Організовує роботу, в межах своєї компетенції, щодо забезпечення осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи пільгами, визначеними законодавством (в тому числі  безкоштовними ліками та зубопротезуванням);

  26. Готує документи на  виплату особам з інвалідністю компенсації на транспортне обслуговування та на бензин і технічне обслуговування автомобіля;

  27. Здійснює прийом документів на виплату допомоги на поховання осіб з інвалідністю внаслідок війни та членів сімї загиблих (померлих) ветеранів війни;

  28. Проводить роботу, в межах повноваження відділу, щодо надання пільг з перевезення залізничним транспортом пільговим категоріям населення;

  29. Проводить заходи щодо встановлення інтегрованої інформаційної системи «Соціальна громада» та впроваджує її в роботу;

  30. Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до компетенції відділу;

  31. Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту.

  32. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ та організацій в межах своїх повноважень;

  33. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень