Доступ до публiчної iнформацiї
Правове забезпечення права на доступ до публічної інформації є однією з найважливіших гарантій становлення будь-якого демократичного суспільства. 9 травня 2011 року в Україні набрав чинності Закон України "Про доступ до публічної інформації", створений передумовою нової співпраці влади з громадянином,заснованої на взаємній довірі. Право на доступ до публічної інформації є конституційним правом людини, передбаченим і гарантованим статтею 34 Конституції України.
ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ ТА ПОДАННЯ ЗАПИТІВ НА ІНФОРМАЦІЮ
1. Запит на інформацію (далі – запит) подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи до Маньківської селищної ради в усній чи письмовій формі під час особистого прийому, або надсилається поштою: 20101, смт Маньківка, вул.Шевченка,9;
електронною поштою: mankivka_selrada@ukr.net.
2. Запит подається у довільній формі і повинен містити: - прізвище, ім'я, по батькові запитувача, або назва юридичної особи, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий є); - загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); - підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
3. Для подання письмового запиту запитувач може використати форму для зворотнього зв'язку, яка розміщується на офіційному веб-сайті Маньківської селищної ради.
4. Під час подання запиту запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
5. Інформація на запит надається безоплатно.
6. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом, більш як 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
7. У задоволенні запиту може бути відмовлено у разі, якщо: 1) Маньківська селищна рада не володіє і не зобов'язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; 2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом; 3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 9 Порядку; 4) не дотримано вимог складання та подання запиту, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме не зазначено: - прізвища, ім'я, по батькові, назви юридичної особи-запитувача, поштової адреси або адреси електронної пошти, а також номера засобу зв'язку (якщо такий є); - загального опису інформації або виду, назви, реквізитів чи змісту документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); - підпису і дати (за умови подання письмового запиту).