Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

Бережіть жінок! Підтримайте проект «Пішла щоб повернутися»

Дата: 12.02.2021 08:47
Кількість переглядів: 447

  Фото без описуБлагодійний фонд «Квітна» пропонує соціально-активному бізнесу долучитися до проекту і проявити турботу про здоров'я своїх співробітниць. Надайте можливість кожній жінці з вашого колективу 1 раз на рік відвідати лікаря-мамолога та пройти мамографію. Зробіть для жінок-співробітниць день обстеження молочної залози - оплачуваним вихідним. Один день збереже їхнє здоров’я.

Чому ми закликаємо це зробити:

  1. Рак молочної залози – найбільш розповсюджена форма раку серед жінок.
  2. В Україні щорічно на рак молочної залози хворіють 15 тисяч жінок. Половина з них – помирає.
  3. Без жінок цей світ не зможе існувати.

За статистикою, кожен день 39 жінок дізнаються про свій діагноз – рак молочної залози. 18 з них помирають. Разом з тим, рак грудей можна повністю вилікувати, якщо його вчасно діагностувати. Зробити це можна завдяки мамографії, яку обов’язково потрібно проходити раз на рік. Та, на жаль, більшість жінок залишають своє здоров’я на другому плані, соромлячись відпрошуватися з роботи для відвідування лікаря. А це 12 млн. українок, що складає 60% робітників країни.

Чому це важливо:

  1. Здорові жінки-працівники. Коли жінки-працівники впевнені у своєму здоров’ї, вони зосереджуються на якості роботи
  2. Покращення іміджу. Збільшується лояльність колективу до організації та з’являється інформаційний привід для регулярних згадок у ЗМІ.
  3. Європейська направленість. Усі провідні європейські організації – соціально активні.
  4. Глобальне значення. Ви рятуєте жінок від однієї з найстрашніших хвороб у світі.
  5. Здорова жінка – здорове майбутнє країни.                                                                                                       Вона пішла, щоб повернутися – здоровою та щасливою. І в цьому – 100% ваша заслуга.Приєднавшись до програми «Пішла щоб повернутися», компанія заявляє про себе як про соціально-активну, що позитивно впливає на імідж організації. А покращення іміджу – це завжди зріст продажів, збільшення клієнтської бази, популярність бренду.

    Саме соціально-активні організації – лідери світового ринку, тому що їм довіряють співробітники, партнери і клієнти.


    Ми пропонуємо встановити такий день 22 числа кожного місяця. Це лише один день, який кожна співробітниця зможе обрати сама, щоб відвідати мамолога та пройти мамографію або УЗІ. Лише одинь день у році, коли жінка відлучається, щоб повернутись здоровою та щасливою.

    Таким чином 22 число кожного місяця - стане днем, коли жінки України зможуть відчути турботу та небайдужість компаній, в яких вони працюють, а також впевнитись у своєму здоров'ї та своїй безпеці.

    «Пішла щоб повернутися». Перевірити своє здоров'я, щоб повернутися впевненою у собі і у своїй компанії.

    Благодійний фонд «Квітна» звертається до керівників всіх українських організацій з пропозицією проявити турботу про здоров'я і життя українок і приєднатися до проекту.

    Бережіть жінок! Підтримайте проект «Пішла щоб повернутися».

    Якщо ви готові приєднатися до ініціативи, введіть нижче назву вашої компанії, та дату, коли ви плануєте приєднатися до акції, а також залиште контактні телефони. Просимо вас надати логотип компанії і коротку інформацію про неї для розміщення на сторінці проекту у розділі учасників проекту.Фото без опису

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень