Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

Як працює шеринг е-документів у Дії для відвідувачів сервісних центрів МВС

Дата: 16.04.2025 14:32
Кількість переглядів: 32

Фото без описуГромадянам, які звертаються за адміністративними послугами до сервісних центрів МВС, не обов’язково робити копії своїх документів чи носити їх з собою. Відвідувачі мають можливість ділитись цифровими копіями через застосунок Дія.

Електронні документи економлять час та знижують ризик їх втрати чи пошкодження. У сервісних центрах МВС можливо пошерити паспорт у форматі ID-картки. Під час отримання адміністративних послуг необхідно повідомити адміністратору сервісного центру МВС про те, що бажаєте поділитися документами онлайн через застосунок Дія.

Для того, щоби поділитися копією ID-картки, необхідно:

  • відкрити паспорт у застосунку Дія;
  • натиснути на нього та обрати штрих-код;
  • надати штрих-код або продиктувати 13-ти значний код, який розташований під штрих-кодом;
  • підтвердити запит для передачі даних.

Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до інформаційної системи МВС.

Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції:

  • електронна ідентифікація особи;
  • передача копій електронних документів адміністратору.

Серед основних переваг шерингу цифрових документів у Дії:

  • швидке обслуговування, адже працівнику не потрібно вносити дані вручну;
  • відсутність помилок, що могли статися під час внесення даних;
  • копія документа містить відмітку про те, кому та коли її передавали.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень