Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У МАНЬКІВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2024 РОКУ

За І півріччя 2024 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Маньківської селищної ради проводилася у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» із змінами.

За звітний період до селищної ради надійшло та опрацьовано  185 звернень громадян, у тому числі 63 письмових (поштою) та 122 усних.

Із усіх звернень зареєстровано 7 повторних та  8  колективних звернень. Конституційним правом на звернення  скористалися 430 осіб (враховуючи 8 колективних звернень, в яких було 245 підписів.

Основною причиною повторних звернень є незгода заявників з наданими їм роз’ясненнями на попередні звернення.

Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питань забезпечення якісного постачання електроенергії споживачам с. Молодецького,  припинення зрізу дерев породи каштан, про внесення змін щодо курсування руху рейсового автобуса Маньківка-Роги, сприяння у якісному розслідуванні справи масового отруєння собак в селищі Маньківка, щодо невідкладної реконструкції укриття на території Молодецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, забезпечення жителів с. Нестерівка водопостачанням, надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку по вул. Леонтовича, 22 в селищі Маньківка.

За цими зверненнями заявникам надано необхідну допомогу щодо вирішення порушених питань.

До органів влади вищого рівня надійшло 27 звернень громадян, з них до урядової «гарячої лінії» 12, до Черкаської обласної державної адміністрації 12, Уманської РДА – 2, від інших органів, установ, організацій – 1.  Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, культури та культурної спадщини, житлової політики, роботи комунального підприємства  КП «Комунальник-М», відновлення роботи механічного заводу в селищі Маньківка, припинення господарської діяльності ТОВ «Газтрон Трейд», забезпечення резервними елементами електропостачання дизель-генераторами об’єктів критичної інфраструктури, ремонту доріг територіальної громади.

Заявники, як правило, ігнорують необхідність першочергового звернення до  місцевих органів влади, що є виконавцями всіх питань місцевого рівня, звертаючись відразу до урядової «гарячої лінії»,  Черкаської обласної державної адміністрації та звертаються повторно (інколи неодноразово), не чекаючи відповіді на попередні звернення.

Звернення, що надходили з Черкаської ОДА, урядової «гарячої лінії» та Уманської РДА в переважній більшості вирішувались в оперативному порядку, громадянам надавались консультації та практична допомога у вирішенні проблем з якими вони звертались.

Як у мирний час, так і у період дії воєнного стану відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадянам забезпечена можливість звертатись до Маньківської селищної ради особисто на прийом до керівництва, а також з використанням засобів електронного зв’язку.

За звітний період керівництвом Маньківської селищної ради прийнято 122 громадянина з актуальними питаннями щодо покращення соціального становища, комунального господарства, ремонту доріг громади, благоустрою селища (обрізка дерев  на  узбіччях  доріг,  утримання  кладовищ),   соціального  захисту населення, земельних відносин, працевлаштування та інші. Жодне зі звернень не залишилось поза увагою, всі заявники отримали вмотивовані відповіді.

У своїй роботі із зверненнями громадян виконавчий комітет селищної ради керується розпорядженням від 11.01.2021 №3-ОД «Про затвердження графіків особистого прийому громадян посадовими особами Маньківської селищної ради та її виконавчих органів».

На виконання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення в селищні раді здійснюється опрацювання електронних звернень громадян. Упродовж звітного періоду надійшло 4 електронних звернення. Всі звернення оперативно прийняті та опрацьовані, заявникам надано необхідну допомогу щодо вирішення порушених питань.

Звернення громадян, які не потребували додаткового вивчення та перевірок, розглядались і вирішувались у термін не більше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Приділялася особлива увага розв’язанню проблем з якими зверталися соціально незахищені верстви населення, які мають встановлені законодавством пільги. Такі звернення розглядались у першочерговому порядку. За звітний період розглянуто звернень від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 8, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 9, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 1, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 11, внутрішньо переміщених осіб – 3. Розгляд звернень пільгових категорій громадян керівництвом селищної ради взято під особистий контроль, також забезпечувався першочерговий особистий прийом громадян.

Здебільшого громадяни зверталися до місцевих органів влади із заявами та зауваженнями щодо соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, охорони здоров’я, ремонту доріг територіальної громади, житлової політики та інші.

Щоденно з 8-00 до 17-15 жителі громади та ВПО мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу   провідним спеціалістом  секретарем керівника відділу документообігу та організаційно-господарської роботи виконавчого апарату селищної ради, відповідальної за звернення громадян за контактним  телефоном 6-25-00. За звітний період звернулось 25 громадян.

Відповідно   до   пункту   5  Указу   Президента   України  від    07.02.2008       №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного   права  на   звернення    до   органів  державної  влади   та    органів

місцевого самоврядування»  проводилась робота по наповненню офіційного веб-сайту Маньківської селищної ради. У рубриці «Звернення громадян» розміщені нормативно – правові акти, якими керується у своїй роботі селищна рада, зразок  оформлення заяви-звернення, узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян (інформаційно - аналітичні довідки про підсумки  роботи зі  зверненнями громадян), графік прийому громадян керівництвом Маньківської селищної ради та відомості про відповідального працівника по роботі зі зверненнями громадян в селищній раді.

Також з метою якомога ширшого інформування населення про діяльність  селищної ради з питань соціально-економічного розвитку Маньківської громади на офіційному веб-сайті Маньківської селищної ради mankivska-gromada.gov.ua та у мережі Фейсбук https://www.facebook.com/profile.php?id=100071075522545 постійно висвітлювалась інформація щодо вирішення актуальних питань життєдіяльності селища, котрі викликають звернення громадян.

У приміщенні селищної ради на інформаційних стендах за потреби оновлюється та розміщена інформація щодо графіків особистого прийому громадян посадовими особами Маньківської селищної ради та її виконавчих органів, Черкаської обласної державної адміністрації, Черкаської обласної ради, Уманської районної державної адміністрації та Уманської районної ради, відповідні графіки прийомів було доведено до відома населення через дошки оголошень у старостинських округах Маньківської селищної ради.

 У Маньківській селищній раді проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконавчого комітету селищної ради 22 лютого 2024 року «Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Маньківської селищної ради за 2023 рік» та прийнято відповідне рішення від 22 лютого 2024 № 19-24.

В селищній раді забезпечується належний розгляд звернень громадян, що надходять до селищної ради  та реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, ведеться належний  контроль  за  розглядом  звернень  громадян,  додержуються  встановлені законодавством терміни  розгляду та своєчасного  надання  відповідей   авторам звернень, здійснюється постійний аналіз звернень громадян, звернення групуються, з’ясовуються причини їх виникнення.

За результатами розгляду звернень громадян за І півріччя 2024 року:

- вирішено позитивно – 34;

- задоволено – 31;

- задоволено частково – 2;

- відмовлено у задоволенні – 3;

- дано роз’яснення – 98;

- повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про  звернення громадян» –3;

- переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 3;

- знаходяться на контролі – 11  (додаток №1 діаграма додається).

Підсумовуючи викладене, необхідно зазначити, що селищною радою проводиться постійна робота із заявами, скаргами та пропозиціями громадян. Звернення громадян, які надійшли у звітному періоді до селищної ради опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» із забезпеченням їх об’єктивного, всебічного розгляду з наданням вичерпних відповідей і роз’яснень та дотриманням строків виконання.

Досягнення гідного рівня життя громадян Маньківської селищної територіальної громади було і залишається основною метою нашої роботи.

  Фото без опису

 

 

      

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень