A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Маньківська громада
Черкаська область, Уманський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року в Маньківській селищній раді

Дата: 06.07.2021 08:21
Кількість переглядів: 121

 На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом  Маньківської  селищної ради протягом І –го півріччя 2021 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

  Маньківською селищною радою повною мірою забезпечується можливість реалізації громадянами територіальної громади  конституційного права на звернення.

   Робота зі зверненнями громадян у  селищній раді проводиться у порядку, визначеному Конституцію України, Законом України «Про звернення громадян» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

   Під час роботи із зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень».    

   Протягом І півріччя 2021 року зареєстровано та розглянуто 300 звернень громадян, письмових – 87, з них - 21 колективне, особистий прийом - 213 громадян. 

Усі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, всім заявникам надані вичерпні відповіді. Якщо характеризувати  соціальний аспект звернень за категоріями авторів, це пенсіонери, інваліди, безробітні, учасники АТО та інші верстви населення.

   За звітний період прийом громадян  посадовими особами селищної ради здійснювався відповідно до  графіку,  затвердженого селищним головою, який розміщено на сайті селищної ради. Так, на особистих прийомах керівництвом  Маньківської селищної ради прийнято 213  громадян. 

У приміщенні селищної ради розміщені стенди особистого прийому громадян керівництвом селищної ради, керівниками структурних підрозділів Черкаської облдержадміністрації та Черкаської обласної ради.

Найактуальніші питання з яких зверталися жителі громади це питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту, реконструкція мереж водопостачання, ремонт доріг комунальної власності, обмеження руху великогабаритного транспорту, виділення матеріальної допомоги на лікування, працевлаштування, та інші, на що  надавались мотивовані роз’яснення.

- 6 заяв  повторних, їх аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень є незадоволення заявників наданими роз’ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем, в тому числі і тих питань, розгляд яких припинено згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»,  а також питань,  що не відносяться до компетенції  селищної ради.

   Аналіз звернень свідчить, що основною причиною повторних (дублетних) звернень є незадоволення відповіддю, виникнення у заявника нових питань, уточнення щодо отриманих відповідей, а також незгода заявників з наданими роз’ясненнями. З метою запобігання надходження повторних звернень від громадян спеціалістами  надаються ґрунтовні відповіді.

До органів влади вищого рівня надійшло 37 звернень громадян, з них до урядової «гарячої лінії» 22, до Черкаської обласної державної адміністрації 15. Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися аграрної політики та земельних відносин,   вирішення житлово-комунальних питань, виділення матеріальної допомоги, та ін. 

   Звернення громадян є одним із засобів їхніх прав та законних інтересів. Працівниками виконавчого комітету селищної ради постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації громадянам, які звертаються до селищної ради. Організація  роботи із звернення громадян перебуває на постійному контролі у голови  громади та вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

   Інформаційно-аналітичну довідку  про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року в Маньківській селищній раді розміщено на сайті селищної ради. Виконавчим комітетом селищної ради і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності посадових осіб за їх розгляд.

   Підсумки роботи із зверненнями громадян планується заслухати у ІІ півріччі 2021 року на засіданні виконкому, де будуть прийняті відповідні рішення.

 За кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в  селищній раді до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян сумлінне і відповідальне відношення. Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків  нашої роботи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень