Вчителі початкових класів опановували ефективні методики для роботи в Новій українській школі.
Науково-методична та практична підтримка професійного розвитку педагогічних працівників відповідно до державної політики у галузі освіти – реформування загальної середньої освіти на засадах Концепції «Нова українська школа» та забезпечення якості освіти є необхідною умовою підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Переосмислення соціальної і професійної місії педагога Нової української школи актуалізує необхідність підготовки фахівців, адаптованих до сучасних соціокультурних умов, здатних творчо працювати, приймаючи нестандартні рішення, уникаючи стереотипізації і шаблонів, засвоювати нові професійні ролі і функції, прагнути до саморозвитку, самооцінювання, савмовдосконалення та навчання впродовж життя.
Так,25 вересня та 2 жовтня на базі Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів для вчителів перших та других Маньківської, Буцької та Іваньківської ТГ тренерами Хльобас Л.В. та Левченко Т.П. було проведено навчання за напрямами: здійснення формувального оцінювання учнів, впровадження діяльнісних, зокрема ігрових, методів навчання, організація інклюзивного навчання, використання цифрових технологій та технологій дистанційного навчання.