УВАГА!!! Оголошення про оновлення Реєстру Маньківської територіальної громади !!!
Шановні жителі долучайтесь до оновлення Реєстру територіальної громади смт Маньківка! Реєстр громади – це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.
Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги, такі як: нарахування субсидій, отримання матеріальної допомоги тощо.
Необхідний перелік документів:
паспорт громадянина України;
документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років).
Для оновлення даних необхідно звернутись до відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Маньківської селищної ради,
який знаходиться по вул. Соборна,14, смт Маньківка (приміщення колишньої РДА).
Жителі навколишніх сіл, для оновлення своїх даних у Реєстрі, можуть звертатися до старост.